Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 трудно загрява

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от potrebitel22 Покажи съобщение
    За мен това са горе-долу оборотите, които така или иначе карам. Затова попитах за 'високите', защото не виждам как може да се кара адекватно под 2000, макар че и това съм правил.
    Трябваше с това да започнеш горния си пост, защото съм те разбрал неправилно.

    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
    Е то под 1500 оборота от 3-та предавка нагоре все ще "хълца"
    Иначе точно това са оборотите докато загрее 1800-2200
    Аз винаги изчаквам 10-15 мин. преди да потегля,а тук повече от -7 градуса не е падала температурата !След 5 мин. пускам парното, има топло малко но и стрелката на температурата не помръдва по дълго време от долно положение което е 50 градуса
    Под 1500 оборота няма смисъл да се държи колата на която и да е предавка. Иначе в Италия нямате чак такива студове, та сте една идея по-улеснени.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
      Трябваше с това да започнеш горния си пост, защото съм те разбрал неправилно.



      Под 1500 оборота няма смисъл да се държи колата на която и да е предавка. Иначе в Италия нямате чак такива студове, та сте една идея по-улеснени.
      Е понякога на 2-ра съм точно на тези 1500 оборота, понеже оня старик италианеца пред мен кара с 20-30 км и ако натисна ще му се кача на багажника.Е това разбира се за малко докато дойде момента да го отвея
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #33
        Нека позная - дядото пред теб е с Уно почти негов набор?
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
          Нека позная - дядото пред теб е с Уно почти негов набор?
          Даже от време на време му светват стоповете понеже натиска и спирачката
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
          sigpic

          Comment


          • #35
            [QUOTE=Alex_26;1510603]
            Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
            Е как ще охлажда не ми е ясно?
            Моя е отворен от двете страни (егр-а и тръбите му ги няма). Тоест имам си голямо обдухвано от всякъде парче алуминий. Много по-добър радиатор от ползваните от компютърджиите А и тази тръба дето минава пред блока отдавна ми е влязла в полезрението. Даже забелязах че загряването започва от обратният край на радиатора, тоест от тръбата за изтичане на антифриза
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #36
              Днес палнах колата и се разходих от Пловдив до Асеновград всичко с градско и извънградско 24 км. Стрелката се озова между 50 и 70 градуса и не мръдна повече. Проверих маркучите, горният маркуч който влиза в радиатора е топъл а долният който излиза от радиатора е студен. Парното духаше топло но не колкото трябва.
              Това не е възможно за 30 км. да не загрее.

              Къде да търся проблема.
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
              EX...Fiat Tempra 1.6

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от miraco Покажи съобщение
                Днес палнах колата и се разходих от Пловдив до Асеновград всичко с градско и извънградско 24 км. Стрелката се озова между 50 и 70 градуса и не мръдна повече. Проверих маркучите, горният маркуч който влиза в радиатора е топъл а долният който излиза от радиатора е студен. Парното духаше топло но не колкото трябва.
                Това не е възможно за 30 км. да не загрее.

                Къде да търся проблема.
                А радиаторът ти топъл ли беше?

                Comment


                • #38
                  Какво го дъвкате, човека е за термостат !
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    При мен всичко е редовно, само съм свалил "декоративния" капак на двигателя и вече втори път ми светва "инжектора", че не може да загрее при -12 по показание на термометъра и. Термостатът е твърдо затворен, а парното нормално, но компа получава главоболие от температурните разлики. Днес ще и върна капака, та да видим...
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                      При мен всичко е редовно, само съм свалил "декоративния" капак на двигателя и вече втори път ми светва "инжектора", че не може да загрее при -12 по показание на термометъра и. Термостатът е твърдо затворен, а парното нормално, но компа получава главоболие от температурните разлики. Днес ще и върна капака, та да видим...
                      Не вярвам да е от капака. Аз преди малко монтирах печка за подгряване на антифриза на 220V. Ще споделя наблюдения

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Не вярвам да е от капака. Аз преди малко монтирах печка за подгряване на антифриза на 220V. Ще споделя наблюдения
                        Вярвай ми, има значение. С него загрява близо четири пъти по-бързо.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                          Вярвай ми, има значение. С него загрява близо четири пъти по-бързо.
                          Може, той има термоизолация отдолу

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                            Вярвай ми, има значение. С него загрява близо четири пъти по-бързо.
                            По тая логика... дали е по-добре на бензиновите да им махаме капаците лятото, за да не греят маслото?
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              По тая логика... дали е по-добре на бензиновите да им махаме капаците лятото, за да не греят маслото?
                              Те нямат термоизолация

                              Сложих подгревателя на антифриза вчера. Доволен съм

                              Comment


                              • #45
                                Спретни една темичка за подгревателя и щракни някоя снимка,ако имаш време?

                                ---------------------------------------------------
                                Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
                                Пай сее ...
                                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                                Comment

                                Working...
                                X